lunes, 18 de marzo de 2013

privacitat de facebook

-Com configurar la privacitat en Facebook.

Primer han de  logearse

Quan es logean fan clic en Compte

Després fan clic a on diu configuració de privacitat

Després on diu Conceptes bàsics del directori tens que fer  clic on diu  Veure Configuració

on diu buscar en Facebook seleccionen Només amics

Envieu sol · licitud d'amistat - Amics d'amics

Envieu missatges - Només amics

Carpeta favorits d'amics, fan clic a on diu Personalitzar i seleccionen Només Jo

Veure el meu informació acadèmica i treball - Només jo

Veure la meva ciutat actual i ciutat d'origen - Només amics

Veure els meus interessos i altres pàgines - Només jo.

 La foto és del meu perfil de Facebook!

On diu Compartir a Facebook, seleccionin Personalitzada

i facin clic a Personalitzar la configuració:

El meu estat, fotos i publicacions - Només amics

Biografia i cites favorites - Només jo

Família i relacions - Només jo

Fotos i vídeos en què estic etiquetatge - Només jo

Creences religioses i ideologia política - Només amics

Aniversari - Només amics

Poden realitzar comentaris a les publicacions - Només amics

Adreces de correu electrònic i missatgeria instantània - Només jo

Números de telèfon i adreça - Només jo.

No hay comentarios:

Publicar un comentario